Technology

ПостТуширачко Писмо до ЕВН

Добро бе ЕВН Пизда ли му Материн, до кога ќе ме дупите. Па што мислите вие дека у 4-5 Сабајле сите спијат? Не бе не спијат, ја сум буден цела ноќ како Буф. Бива ли ова шо го правите. Ај да е еден ден ајде, се дешава. Али вие претеравте. Почнавте Струја да гасите секое сабајле, и тоа трае више со Денови. Па шо праите? Нови Бандери да стававте досеа ќе ги стаевте. Трафостаници да градевте досеа ќе ги изградевте.


Абе немаше ич да се бунам да не ме фаќате све на Туширање. Таман сум почнал и ОП искључи Струјата. Да не зиркате од негде да си ибете тоа Ушите? Си викате сеа ќе го дупиме овој малце, а. Касни со плаќање.

Абе едно саопштење да пуштевте барем. Поради тие и тие причини од Сад па Надаље и у Будуче у период измеѓу 4 и 6 саат сабајле ќе гасиме струја. Се молат сите оние што се Тушираат у тоа време истото да го одложат за пред 4 или после 6 саат сабајле. Е тоа би било Фер.

Ја као ваш Муштерија и редовен плаќач барам објашњење зашто секое сабајле снемуе Струја. Дали поради тоа што се изградија превише Станбени Објекти или такозвани Згради у Скопје па системот не може да издржи и доаѓа до некаков Куршлуз. Или можда некој од Трета Смена се начукуе и си игра Курот секое Сабајле. Било што да е у прашање  дајте некое соопштење, шо се прајте Мутави.

И дали ќе има корекција на цената за сите тие саати што сум немал Струја. Пошто ако ми ставате Камата за задоцнето плаќање би било добро и вие да си ставите Камата за неиспорачување на Струја и следната Сметка да ми биде помала. И плус за Стресот да ми одбиете. Земи ЕВН Туширај се и некој нека ти угаси Струја па ќе ти стане јасно за кој стрес зборам.


А шо да се праи кога 25 години има Монопол врз Струјата кај нас, а Либерализацијата на Струјата и понатака се одложуе. Али и то не е решење ако после те врзат со некој договор што ни Херкулес не би можел да го раскине а Државата не застанува у заштита на Потрошувачот. Нешто као Мобилните Оператори што праат али за тоа наскоро.

ПС. Ја од утре со Фењер идам на Туширање па вие искључујте и даље. И не заборавајте Сметката да ми ја корегирате. И уше еднаш ако ви се деси ова знаете ли шо ќе направам, а? Знаете ли!? Само уше еднаш ако снема струја ќе ве пријавам кај Надлежните, така да си знаете. Па ќе видите тогаш ебате беља.
 
ПостТуширачко Писмо до ЕВН ПостТуширачко Писмо до ЕВН Reviewed by Skopski Solidarec on 15 јул Rating: 5

Нема коментара

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Recent News

Related Posts No. (ex: 9)