Technology

Блокирана Сметка


Се среќавам со еден Пријател и место Добар Ден и Како си почнува одма да ми се жали. Такво време дојде шо ќе прајш, се прескакаат некој формалности шо биле нормални некад и се почиња одма со Кукање. Па ми вика - Абе Чоек, што ебење ми удрија денес, у Пизду Матер, не си свесен. Прво помислив дека ми го читал Текстот Колективна Распаљотка па сеа нешто ќе ме зеза у стилот - До кога ќе трескам глупости и така тие работи. Али многу брзо сфатив дека на Пријателов уопште не му е до шега.

Вика - Денес ми ја блокираа сметката и цеел Ден се заебавам со тоа. Цел ден изгубив у Градско собрание да ја одблокирам. Внатре у Градско Гунгула, Куп Народ. Све со блокирани сметки. Блокирале 6000 Сметки. Барем да пратеа прво Опомена, ништо, одма удри Сатарот. - Зашто сте ми ја блокирале сметката, прашав? Заостанат Дуг, ми викаат. А Ја сите сметки од 2009 па до Ден Денес со мене у торба. Држ не дај и на крај ми викаат Грешка било и дека ми ја одблокирале сметката.

Па Пријателов така Измрцварен отишол после тоа у Банка да провери дали стварно му ја одблокирале Сметката. Тогаш сфатил дека ова задоволство со одблокирањево ќе го чини 400 Денари. Сеа ја се прашувам - Зашто? Зашто он да го плаќа она што некој друг го Усрал. Денеска 400 Денари се една дневница. Цел ден треба да рмбаш за мочани 400 Денари и на крај да ти ги земат ни крив ни дужен. Го разбирам, пошто и мене ми се има десено нешто слично, само што мене уопште не ми кажаа за каков дуг ми зедоа 2 Иљадарчиња. Иди прашај вамо, Иди тамо, џабе, си летнаа парите. Дознав само дека се работи за некаков дуг од 2007 Година. А што било Ебемлига. Нормално платив и за Одблокирање.

Иначе Пријателов работи у една компанија која е пред затварање и чат пат ќе земе по некој денар додека не ја затворат скроз. А ќе ја затворат, пошто некој не трпи конкуренција, ви текиња.


Блокирана Сметка Блокирана Сметка Reviewed by Skopski Solidarec on 25 децембар Rating: 5

Нема коментара

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Recent News

Related Posts No. (ex: 9)