Technology

Абе... Среќна Нова Година!!!


Е па ете, помина уште една Година у која имавме Беспре... Бесперк... БЕС - ПЕР - СПЕ - КТИ - ВНО-СТ (добро бе кој ги измишља зборовиве, ќе престанам да користам вакви зборови) и Неизвесна иднина. Каква таква, помина. Следната ќе биде боља. Да, да, ќе биде... Абе ќе биде ко ви викам... Абе тоа е сеа, шо да се прај... Абе ќути, има и бетер... Абе тоооа е... Абе за леб имаше... Абе... СРЕЌНА НОВА ГОДИНА!!!

 

Иако ја лично Новата Година ја дочекав на ВЦ Шоља (ме фати Дрскавица, изглеа од Томато сосот ми беше, го бев прејал) очекувам 2015 да биде подобра од предходната. Ја го сфатив ова како олеснување пошто све она Негативното, Смрдливото и Вишокот го истурив баш пред да се спојат казалките и чист си влегов у Новата 2015 Година. Па така прочистен посакувам да имаме Здравје, Среќа, а и малце поише Памет, а за другото е лесно.

Новата 2015 Година ви ја честитам со Дин Мартин или како што го нарекувам ја - Човекот со Дијазепам у Гласот. Па така секогаш кога ќе ви дојде да се кљукате со таблети, застанете, размислите и пуштете нешто од Дин Мартин, сместете се удобно, затворете очи и верујте ми дека помага. Делува боље од било која таблета за смирување.


https://www.youtube.com/watch?v=Ct8ezBbIA1Y
 

Абе... Среќна Нова Година!!! Абе... Среќна Нова Година!!! Reviewed by Skopski Solidarec on 02 јануар Rating: 5

Нема коментара

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Recent News

Related Posts No. (ex: 9)