Technology

Државата по Шалтерот се познава

Потребно време за читање неполни 4 минути

 По кујзнае кој пат закажувам и идам да си ја продужам Возачката. Да не претерам али досеа сум бил 20 пути минимум. Ми закажуваат фино културно преку телефон у одредено време, ја идам исто така фино културно 15 минути порано и... слика иста као и секој предходен пут. Пред мене обавезно 8-9 души кои ако секој се задржи по 15-20 минути окапуем 3 сата сигурно, а можда и јаче. А ако им падне системот, го ебав ежот у леџа, не ми гинат проширени вени од стоење. Тоа е тотален хаос тамо, барем бројчиња да даваат и клупи да стават па да може човек да седне док чека. Онака мора како мисир да стоиш пред врата и да се молиш да не им падне системот. Нека турат и WI-FI ебате беља па да тепаме време док чекаме или телевизори со телетекст па секој по свој избор да се занимава со нешто док дојде на ред. Ипак саати се у прашање, не е шала.

Се поставља прашање, за кој андрак закажуваат преку телефон. Ај оној што иде првпут па можда ќе си рече - е ајде де, гужва, се дешава, али ја идам 20 пути и увек гледам иста слика, само на таа слика има различни фаци кои исто така као и нивните предходници чекаат со саати за да завршат работа. Абе ич нека не закажуваат, се кладам дека помалце гужва ќе има него вака. Трчам ко луд да стигнам на време и увек иста песма. Онака барем на раат ќе доручкуем, па на раат ќе пијам кафе, полека ќе тргнам па ко ќе стигнам - стигнам. Исти андрак ми се фаќа, и онака и овака ќе окапам, барем да не брзам.

Некоја Девојка која више чекаше у ред, исто така накурчена ко мене ми вика, - Кај нема везе ова со закажувањето башка и некои Индијанци доаѓале со непопунети Барања, па унутра ги попуњавале. Е тогаш ако човек обично се задржава као што реков по 15-20 минути вака останува уште 10-15 минути плус, док не им ги попунат тоа Барањата. Па добро бе, ако има неписмени отвори уште една канцеларија за попуњавање Барања, и така све ми се чини дека таму има поише вработени него клиентела. Од 3 канцеларии за издвање Возачки работи само една. Зашто? У другите две им паднал системот... абе... с опроштењем, Таквото да им падне.

Се сеќавам првиот пат ко бев да ја продужам Возачката, тоа беше далечната 2008 чинам, (да нема забуна, уште ја продужавам) тоа ми се деси и на мене, после 2 и кусур саати чекање таман дојдов на ред кога ОПАА, падна системот, и нормално пољубив врата и налево круг. Од тогаш само доаѓам, глеам гужва, се задржавам 4-5 минути само толку колку да напраам збор два со некого како на пример со девојката последниов пут, да си ја олесниме душичката и да се истресеме малце и фаќам фитиљ, не чекам ни 5 минути. Да дремам со саати и на крај да им падне системот, не сум луд.
Толку години поминаа одкако првпат дојдов да ја продужам возачката абе малце да се променеше нешто кон боље па да не ми е криво да чекам, вака останува да почекам некои подобри времиња за да ја продужам Возачката, а до тогаш неќам да имам работа со некој што му паѓа... Системот. Она нивно бесплатно закажување на телефон ме кошта ѓавол и пол. Ако ми закажале у 15 нула-нула сакам ко ќе дојдам у тоа време одма да влезам и да завршам работа. Ко ќе се деси тоа ќе знам дека живеам у Држава со сите нишани, овака се уште сум на мислење дека ова е една Вукојебина која нема намера да стане Држава, али не по нејзина кривица. 


Државата по Шалтерот се познава Државата по Шалтерот се познава Reviewed by Skopski Solidarec on 28 август Rating: 5

Нема коментара

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Recent News

Related Posts No. (ex: 9)